Vecka 37

 
Vilken måndag. Har haft en fantastisk helg i Stockholm och var nytankad på energi. Men så kom jag hem lite för sent igår. Frans hade somnat redan och Dan satt bänkad framför valvakan. Jag gick och lade mig men kunde inte somna, ville veta hur det gick.
 
Så jag somnade alldeles för sent och Frans har sovit så dåligt inatt. Tror det blev totalt 4 timmars sömn för mig och idag har jag varit helt slut. Men inatt när jag skulle byta blöja på Frans tittade han sömndrucket på mig och sa "mamma" på ett konstaterande sätt, som att han liksom registrerade att jag var hemma igen <3
 
Vad fin helgen var. Jag umgicks konstant med min familj och firade att min fina kusin Frida gift sig. Och vilken pangfest sen! Allt från helgen får ni läsa i ett annat inlägg. Men tack Stockholm och tack min familj för att ni är ni.
 
Den här veckan har jag några småsaker inplanerat och annars ska jag mest ta det lugnt. Imorgon ska jag till Athena och på onsdag ska jag på en familjegrupp på BVC. Till helgen är vi bara hemma och nästa vecka åker vi till Paris. Sen börjar oktober närma sig och då ska jag börja jobba.
 
Men där är vi inte än. Än finns det mycket av september kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0