Vecka 38

 
Hej och välkommen till ny vecka här på bloggen.
 
Idag har jag och Frans varit ute nästan hela dagen. Vi har gått och gått, gungat och handlat. Det har varit så fint väder i Malmö idag. Älskar september och älskar sensommaren och början på hösten.
 
På onsdag åker vi till Paris med hela min familj. Min mamma fyllde 60 år i april och detta är hennes drömresa. Det är inte så ofta som vi ses allihop och jag tycker det ska bli så kul. Vi är många nu, hela 11 pers med Frans. Saker vi tänkt göra under resan:
  • Självklart traska runt och kika på diverse sevärdheter såsom Eiffeltornet, Triumfbågen och annat skoj.

  • Åka båt på Seine!

  • Fika, äta god mat, dricka vin, titta på folk. Sånt man gör i Paris.
Just nu säger min väderapp att det ska bli cirka 20-21 grader i veckan. Är mycket pepp på att avsluta september och min föräldraledighet på det här sättet!

Annars är jag rätt orolig för hur flygningen ska gå, eftersom det är första gången vi flyger med Frans. Men det är i alla fall skönt att det är en kort resa.
 
Hoppas ni får en fin start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0