Vecka 39

 
Oj vad tyst det blev här inne. Jag åkte till Paris och sen hann jag inte blogga mer, haha.
 
Men nu är jag tillbaka! Vilken fin resa det har varit. Jag kommer visa allt såklart. Det blev ett fint avslut på både sommaren och min föräldraledighet.
 
Den här veckan är min sista vecka som föräldraledig. SISTA VECKAN?! Jag har alltså varit ledig 11 månader nu och tiden har gått så fort. Men vet ni, det gör ingenting. Ser fram emot en mysig höst med nya rutiner. Tror det kan bli bra för mig att komma hemifrån och fokusera på annat.
 
Den här sista veckan är ganska fullbokad i vanlig Sofie-anda. Jag har lunchdejter med kompisar inbokade, jag ska till min kusin Therese i Bromölla på torsdag och på söndag är det både 1-års kalas och familjemiddag.
 
Men först håller vi måndag! Nu: kaffe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0