Kläder jag burit: rosa jeans och pappas kavaj

Nu ska vi titta på kläder!
Oklart om detta stående inslag är något ni tycker är kul. Men om inte får ni skrolla förbi. Tycker själv att det är extra kul med kläder just nu och försöker hitta nya kombinationer i min garderob.
 
Förra helgen firade vi Regina på en restaurang som heter HEAT. Under kvällen höjdes musiken sakta och till slut blev det en nattklubb. Hade på mig en klänning från Adoore och en oversize kavaj från Sanne Alexandra. Tycker om kavajen så mycket, men tycker också det ser ut som att jag har snott min pappas eftersom jag lite halvt drunknar i den.
 
Såg ut såhär en dag när jag hängde på kontoret. Gräddvita jeans från & Other Stories och en gammal topp från Lindex.
 
I fredags hade Desirée bjudit ut mig på en nyöppnad restaurang i Malmö som heter Manto. Då får man såklart göra sig fin! Har köpt nya rosa jeans från Zara och hade på mig min topp från Arket.
 
En mysig söndagsoutfit i form av jeansen från & Other Stories, gammal blus från KappAhl och kofta från Lindex.
 
Och såhär såg jag ut igår! I mina rosa jeans och en randig tröja från & Other Stories. Tofflorna är snart alldeles uppslitna och kommer från Shepherd of Sweden.
 
Klart slut från klädesdagboken.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kläder är alltid kul - särskilt nu när våren är på ingång.

2023-04-05 @ 17:37:42

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0