Lite från sistone

Ett axplock från livet på sistone.
 
En dag var vi hemma hos våra vänner David och My som har fått en liten bebis. De bjöd på urgod lunch och fika och vi pratade mycket och länge medan Frans sprang runt i deras hus.
 
Dan fyllde år en måndag och Frans vaknade givetvis upp med feber. Vi delade på vabben och försökte underhålla med lego och annat kul.
 
När Frans sov passade jag på att laga lunch. Vi har haft Hello Freshs matkasse de senaste veckorna och den här dagen blev det baguette med kallrökt lax och potatis med aioli.
 
Eftersom Dan fyllde år gick jag till Gateau och köpte morotsbakelser. Frans pekade på dem och sa "tack!" haha.
 
En morgon gick jag upp klockan 06, gjorde mig i ordning och tog sedan tåget till Bromölla.
 
För att jobba hemifrån min kusin en dag. Fick sån här finfrukost, tackar tackar.
 
Tre favoritpersoner <3 Moa, Tesse och Sam.
 
Fick gosa med de här små kinderna. En riktigt mysig dag!
 
En fredagsoutfit i blå jumpsuit från & Other Stories.
 
Och nya naglar. Kände mig fin!
 
En lördag hade vi bokat tid för Frans att klippa sig. Vi gick till Klipp o Lek i Västra Hamnen.
 
Det var perfekt eftersom det fanns ganska mycket vi kunde underhålla med under tiden frisören klippte. Det slutade dock ändå med att Frans blev fruktansvärt arg och absolut inte ville vara med längre. Så vi fick avbryta, men var nästan klara :)
 
Helt plötsligt var han en liten pojke!! Saknar hans långa hår men han fick det så mycket i ögonen, så det var dags.
 
Förra helgen fyllde Regina år och det skulle firas ordentligt. Hon hade önskat sig den här vasen från H&M Home och jag dekorerade den med lite födelsedagsblommor.
 
Dagen till ära såg jag ut såhär. Klänning från Adoore och kavaj från Sanne Alexandra. Mer från kvällen i ett eget inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0