Reginas födelsedag

Nu jäklar är det dags att riva av det här inlägget! För ett par veckor sedan firade Regina sin födelsedag med pompa och ståt. Hon bjöd hem 15 tjejkompisar, serverade bubbel och sedan åt vi middag på restaurangen HEAT i Helsingborg. Häng med!
 
Hade på mig en Adooreklänning samt kavaj från Sanne Alexandra.
 
Klockan 18 anlände gästerna och Regina dukade upp ett mycket bra snacksbord.
 
Ida korkade upp bubblet.
 
Mingel! Älskar sådana här tillställningar. Trivs med att bara glida runt och småprata med alla.
 
Vid 20-tiden hade vi bord på restaurangen HEAT. Jag åt fisktacos.
 
Jag, Jessica och Ida.
 
Regina blev överraskad med en dessert och vi sjöng högt för henne.
 
Sen drack vi Kaffe Karlsson, umgicks och ju senare det blev desto högre blev musiken. Plötsligt öppnades ett dansgolv upp. Restaurangen blev en klubb, hur kul! Riktigt trevlig kväll och jag var såklart hemma alldeles för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0