Vecka 32

 
Då har vi kommit fram till min sista semestervecka. Fyra veckor har verkligen sprungit förbi och det känns som att jag gjort allt och inget samtidigt.
 
Detta är vad jag har inplanerat den här veckan:
  • Idag är Dans sista semesterdag. Han börjar jobba imorgon och jag och Frans är lediga själva resten av veckan. Det ska bli mysigt ändå, göra saker bara han och jag är sugna på. Blir som en ministart av vardagen.

  • Imorgonkväll ska min syster passa Frans och jag och Dan ska se Oppenheimer på bio. Vi har inte gått på bio tillsammans sedan jag var höggravid, så är riktigt pepp!

  • I veckan kommer min kusin och hennes kids och hälsar på.

  • På torsdag ska jag träna med mitt jobb.

  • På lördag ska Desirée ha 35 års-fest och jag är SÅ taggad. Har bokat tid för att fixa naglarna på förmiddagen och på kvällen ska Dans bror och hans familj passa Frasse. Har valt ut outfit redan och tror att det till och med är dags att damma av ett par klackar. Men ni hör ju.

  • Söndagens planer: Ta det jäkligt lugnt.

Önskar mig fint väder den här sista semesterveckan. Stort tack i förväg.

Hoppas ni får en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0