Vecka 35

 
Så blev det sista veckan i augusti.
 
Jag tänkte att jag skulle göra en ett inlägg med mina hösttankar i veckan. Älskar den här årstiden och älskar september! Jag vet att alla säger det. Men det finns så mycket potential under sensommaren/hösten.
 
I helgen blev vi äntligen klara med Frans rum och jag är så nöjd. Kommer visa minsta lilla vrå i ett eget inlägg. Älskar att hänga där nu! Sitter på puffen och tittar på medan Frans pillar med sitt bilgarage eller sitter i bollhavet. Vi letar fortfarande efter en större lägenhet, men nu känns det i alla fall som att vi kan stanna här ett tag till.
 
Annars har jag mycket på jobbet just nu, så ska verkligen försöka att vila upp mig på helgerna.
 
Hoppas ni får en fin start på veckan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0