Förra helgen: dejt, ramen och söndagsfika

Lördag
Förra helgen hade jag och Dan barnvakt för första gången någonsin. Herregud, ett helt år utan en dejtnight. Det var verkligen dags om vi säger så. Dans bror Ola och hans familj kom över för att passa Frasse ett par timmar medan vi roade oss på stan.
 
Jag gjorde mig fin i Body från H&M och gamla jeans från KappAhl. Håret är så långt nu, men har äntligen bokat tid hos frisören.
 
Vid 14 hade Frans både sovit och ätit lunch och när Ola och Angelica kom vinkade vi glatt hej då. Frans grät i ungefär två sekunder efter vi gått. Han tyckte nog också att det var hög tid för oss med en dejt.
 
Peppade föräldrar!
 
Vi åkte ner till Möllan och åt på Ramen to Birru.
 
Var mycket nöjd.
 
Sedan gick vi till MJ's, drack bubbel och kaffe och när klockan började närma sig 17 var det dags att bege sig hem igen. Kort men intensivt! Vi pratade bland annat om vart vi ska resa i sommar och hur det ska bli nu när Frans börjar förskolan.
 
Söndag
På söndagen gjorde vi inte mycket. Mina föräldrar kom över med lite söndagsfika och Frans spanade in morfars klocka.
 
Och det var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0