Kläder jag burit

Nu ska vi titta på kläder jag burit på sistone. Häng med!
 
Inte min bästa kombo kanske, men hade pms och ville känna mig fin. En ny T-shirt från & Other Stories (liknande här), kjol och kofta från Lindex. Dessutom en helt för lång lugg, men den klipptes någon dag efter detta.
 
Sådär! Nu var luggen klippt. Dessutom firade jag fredag i en sprillans ny jumpsuit. Även denna från & Other Stories. Här hittar ni den.
 
Den är så mjuk och skön och känns som en pyjamas. Tänker att jag ska ha den på min födelsedag. Med läppstift, stora örhängen och lockar. Mmmm, det blir bra.
 
En lördag på stan firades med vita jeans och en randig, stickad tröja.
 
Jeansen är gamla och kommer från KappAhl och tröjan fick jag i födelsedagspresent förra året. Spegeln behöver absolut putsas. Inte lätt med en liten kille som kladdar på allt.
 
Ja, ni får stå ut med spegeln just nu. Här kommer en äkta söndagslook!
 
Randig skjorta från H&M och utsvängda, gråsvarta jeans från KappAhl.
 
Och det var den senaste klädesuppdateringen från mig, hej!

Kommentarer
Postat av: Mia

Så fina outfits:) Vet du vart den randiga, gröna tröjan är från?

Svar: Tack!! Ja, den är också från & Other Stories 😍
Sofie Strandberg

2023-02-19 @ 21:10:15
Postat av: Mia

Så fina outfits:) Vet du vart den randiga, gröna tröjan är från?

2023-02-19 @ 21:10:17

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0