Lite från sistone

Har hängt lite på IKEA. Så trött på att åka dit just nu så idag fick Dan och Frans åka själva medan jag jobbade. Men Frans tycker i alla fall att det är kul. Nästan som öppna förskolan.
 
En dag när jag var på kontoret. Body från H&M, gamla jeans från KappAhl och kofta från Lindex.
 
En AW-outfit. Hade en after work inbokad förra onsdagen med två av mina kollegor.
 
Fotade medan Frans härjade runt i bakgrunden. T-shirten är ny och kommer från & Other Stories.
 
Jag träffade Emma och Anna på Julie i stan. Är det mitt kommande stammisställe? Låt oss hoppas.
 
Mmm, pet nat och oliver. Vi skvallrade mycket och länge och vips hade det gått 4,5 timme och var dags att gå hem.
 
Det blev torsdag och jag tränade med jobbet. Herregud. Lovar att jag kommer att skada mig på ett sånt här pass en vacker dag.
 
Efter lunch samma dag kom Dan och Frans till kontoret och hälsade på! Frans sprang runt och hälsade på alla i vanlig ordning. Har en mycket social son. Undra vem han har ärvt det från 😅
 
Nu är det lördag! Jag klädde upp mig i vita jeans och en klänning från Second Female som jag fyndade på rean.
 
Först hade jag och min kompis Sarah en dejt på stan. Vid 14-tiden joinade vi våra män och söner hemma. Vi åt mellanmål i form av russin bland annat.
 
Sedan gick vi ut på lekplatsen utanför oss. Vita jeans i sandlåda? Varför inte.
 
På kvällen beställde vi hamburgare och pizza. Frans och Sixten åt vars en bit margarita och vi vuxna åt hamburgare.
 
När barnen hade somnat spelade vi "What do you meme?". Rekommenderar detta spel! Mycket kul.
 
På söndagen var vi hembjudna till min syster på familjemiddag.
 
Sös och hennes sambo har en fin lägenhet vid Slussen här i Malmö. Den är stor och har många fina, gamla inslag kvar. Frans tycker extra mycket om den långa hallen där han gärna springer fram och tillbaka.
 
Till middag bjöds det på libanesiskt. Otroligt gott! Sedan promenerade vi hem genom stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0