Vecka 6

 
Så kom dagen då någon som tidigare var en liten bebis helt plötsligt skulle börja förskolan. Han som ligger med huvudet i min halsgrop om nätterna och hela tiden säger mamamama.
 
På ett sätt känns det bitterljuvt. Jag är glad och till och med lite taggad, men det är också en era som avslutas. Nu ska jag vara en person som hämtar och lämnar på förskolan. Som behöver gå upp svintidigt och sedan stressa ifrån möten för att hinna till hämtning. Herregud, hur ska det gå.
 
Förhoppningsvis bra. Förskolan ligger fem minuter från där vi bor, de har en stor innergård och all personal verkar så gullig. Det kommer bli bra detta.
 
I övrigt är vi inne på min födelsedagsmånad! Är mycket pepp och har bokat ett bord på MJ's med mina åtta närmsta tjejkompisar, hehe. Ny klänning är absolut beställd.
 
Tills jag har kommit in i förskolesnurran så är detta absolut jag ☝️

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0