Vecka 4

 
Måndag och ny vecka! Hoppas att den börjar bra. Jag vet inte än för jag schemalägger detta på söndagen :) 
 
Vad som händer i veckan:
  • Jag ska vara på kontoret i Malmö på måndag och fredag, och på onsdag åker jag till kontoret i Ängelholm. Ska bli kul! Ser mycket fram emot den här veckan.

  • På lördag ska jag och Dan ha egentid utan Frans FÖR FÖRSTA GÅNGEN. Herregud, inte trodde jag att det skulle ta över ett år innan någon fick passa honom. På lördag kommer Dans storebror och hans fru och passar Frasse. Jag och Dan ska äta lunch långsamt och prata ostört. Vilken grej.

  • Annars ska jag träna och fixa lite läxor jag fick i min terapi.
Men generellt en rolig vecka! Ser fram emot det. Snart ska Frans börja på förskola och jag är lite nervös inför det. Han är så redo och det kommer gå bra, det är bara jag som ska hänga med.

Hoppas ni får en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0