Dagarna innan semestern

Vad gjorde jag de sista dagarna innan semestern? Vi kikar.
 
På måndagar jobbar jag oftast hemifrån och då brukar jag passa på att springa en runda på lunchen. Det var perfekt väder den här måndagen, inte för varmt och inget regn. 4 km blev det.
 
Kanske en högst ointressant grej, men har köpt nya nappar till Frans. Förskoleläraren berättade att Frans hade tappat alla sina nappar på förskolan så när han skulle somna en dag gick det inte. Han skrek och skrek och förskolepedagogerna letade i alla vrår efter en napp hehe. Beställde därför 10 nya från Byhappyme, perfekt när man kan beställa färdignamnade.
 
En styck liten busunge som vägrar äta i sin barnstol utan helst ska sitta på en vanlig stol.
 
På väg till jobbet! En av de sista dagarna på kontoret innan semestern.
 
Hann fixa naglarna innan det var dags för ledighet också.
 
Tyckte de blev fina!
 
På torsdagar tränar jag med jobbet och dagens pass var helt OK. Inte för tungt.
 
Efter träningen gick jag och Emma och åt lunch på Fiskehoddarna vid Slottsparken.
 
Gulliga Emma!
 
Eftersom Frasse också skulle gå på sommarlov tänkte jag att det kunde passa att lämna en liten sommarpresent till hans pedagoger. De fick vars två chokladkartonger.
 
Och så kom fredagen då det var dags att gå på semester. Jobbade först hemifrån och när klockan slog 15 hämtade vi Frans och körde därefter till Sölvesborg.
 
Så redo för sommarlov <3
 
Sen var vi framme! Men mer om Sölvesborgshelgen i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0