L'Enoteca, sommarfika och rulltrappsunderhållning

Dags för ett inlägg där vi kikar på ett par av mina mobilbilder. Alltså jag har så mycket content just nu, herregud. Jag har ett par inlägg att beta mig igenom om jag säger så.
 
Gjorde mig fin en eftermiddag för att gå på AW. En annan Sofie på vårt jobb skulle sluta och självklart skulle vi säga hej då ordentligt.
 
Vi gick till L'Enoteca. Var så pepp!! Har gått förbi det här stället i ÅR I tell you! Säger varje gång till Dan att jag vill gå in dit, men det har inte blivit av. Men nu jäklar.
 
Gulliga kollegor.
 
Emma var dryckesansvarig som ni ser.
 
Viktoria, Emma och Jannike.
 
Mmm, en uteservering, bubbel, oliver och kompiskollegor. Sommaren började starkt.
 
Efter en stund blev vi hungriga och gick till restaurangen Ruth's som ligger vägg i vägg med L'Enoteca.
 
Jag och Emma delade på en pizza och sallad.
 
Hej!
 
När vi ätit upp var vi ett litet gäng som inte riktigt ville gå hem än.
 
Så vi satte oss på Julies innergård för ett glas naturvin. Sedan promenerade jag hem genom stan i sommarluften. Vilken kväll!
 
Mycket fika och lyx i det här inlägget hehe. Vi var några stycken som annordnade en fika på kontoret, precis innan midsommarafton. Ni ser ju så trevligt!
 
Emma var dryckesansvarig IGEN. Här förbereder hon en fläderdrink.
 
Vi hoppar till en lördag. Frasse satt på balkongen och funderade över livet.
 
Det regnade och var ganska tråkigt den här dagen. Vi gick till Triangeln för ett par ärenden, men Frans tyckte absolut att det var roligast att åka upp och ner i rulltrappan.
 
Annars samma helg fikade vi med en kollega till mig, vars son faktiskt går på Frans avdelning på förskolan. Kul! Vi bjöd på en wienerlängd och chokladbollar.
 
Sen var vi ute och lekte i solen.
 
Avslutar inlägget med den här fantastiska bilden på Frans. Jag orkaaaar inte! <3

Kommentarer
Postat av: Hannas krypin

Du verkar ha haft det fantastiskt måste jag säga. Trevligt häng med kollegor och gott att äta.

Svar: Tack snälla! Det var så mysigt!
Sofie Strandberg

2023-07-07 @ 09:07:02
URL: http://hannaskrypin.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0