Lite från sistone: bollar, favoritglas och Leos lekland

Ett axplock med bilder från mitt liv på sistone! I slutet av juni var det strålande väder. Vi var ute nästan jämt. Finns det något som gör en så glad som när jag ser Frans och Dan ihop? Jag tror ej.
 
Frans behövde klippa sig. Eftersom han inte sitter still i fem sekunder så gick vi till en riktigt dyr barnfrisör. Där får han titta på TV, leka med leksaker, sitta i en bil och äta kakor samtidigt. Nästan värt pengarna 😅
 
Nyklippt kille på stranden.
 
Sommar i Västra hamnen är bäst om ni frågar mig.
 
En måndag skulle det vara 25 grader varmt. Klädde mig därför i en skön kjol från Lindex och brunt linne från & Other Stories.
 
Annars har jag och min lilla virvelvind hängt på lekplatsen bakom vår lägenhet i vanlig ordning.
 
Frans är helt galen i bollar. Det är nästan det enda han vill leka med.
 
Boll, boll, boooooll. 
 
Vår kollega Sofie jobbade sin sista dag och vi köpte fika på Gateau.
 
Avslutade dagen med en AW på L'Enoteca. Blir det mitt favoritställe den här sommaren? Jag tror det.
 
Pepp!
 
Madde.
 
Emma, Madde och Anna.
 
Håller tummarna för många sådana här sommarkvällar.
 
Det blev torsdag och jag och Emma tränade på Brave. Herregud, maffigt pass den här dagen.
 
Det blev fredag och Dan var iväg med sina kollegor på kvällen. Jag tog ett glas vin hemma och skulle skicka en bild på mitt favoritglas till Emma. Typiskt mig att fylla det till kanten bara hehe. 
 
På söndagen gjorde vi något som vi aldrig gjort tidigare – var på Leos lekland! Ni ser ju hur taggad Frans är.
 
Det var roligt för hela familjen, men herregud varför säger ingen att man blir HELT SLUT av att vara på lekland? Både jag och Frans var tvungna att sova middag efteråt.
 
Klart slut för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0