Vecka 27

 
En arbetsvecka kvar, sen går jag på semester! Det firar vi med en lista över hur status är just nu.
 
Hur mår du?
Helt okej. Jag är väldigt upp och ner just nu. Ena sekunden ÄLSKAR jag livet och andra sekunden är jag trött och stressad. Semestern kommer så lägligt nu. Är redo för fem långa (och långsamma) veckor.

Något som ger dig pirr?
Att vi åker till Sölvesborg på fredag. Det är min fristad. Och att vi har sökt en lägenhet i grannhuset! Är så klar med den här lägenheten nu, det är dags för något nytt. Håller tummarna för att vi får möjlighet att gå på visning.

Hårets status?
Alltså, lååååångt. Har jag någonsin haft det såhär långt funderar jag på ibland. Använder produkter från the Every. Var tveksam först men nu gillar jag det. Kan verkligen rekommendera deras torrschampo! Detta har jag.
 
Vad ger dig inspiration just nu?
Kontot leasy_inparis på Instagram. Vill strosa på Paris gator med en baguette i handväskan.
 
Hur förbereder du dig inför semestern?
Bockar av checklistan på jobbet, tvättar hundra tvättar och idag ska jag fixa naglarna! Klart de måste vara semesterfina.
 
Avsluta listan med en bra låt!
Såklart! Här kommer en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0