Vecka 29: Statusuppdatering

 
Just nu:
 
Läser: Babblarna i Prylboden varje kväll för Frans. Han älskar den. Jag läser ingenting för min egen skull just nu. Vi har packat ner alla våra böcker i väntan på att vi ska köpa en ny bokhylla. Men jag är väldigt sugen på att rota fram en. Tveksamt om jag kommer ha tid att lägga mig och läsa bara hehe.
 
Reafyndat: INGET! Har gett mig själv köpstopp nu under sommaren. Det har gått bra hittills!
 
Tittar på: Senaste säsongen av The Witcher på Netflix.
 
Äter: Pastarester med ugnsrostad tomatsås, korv med bröd och hallon som vi plockade när vi var på Hallongården. Obs inte detta samtidigt då 🙃
 
Har på mig: Alla sommarkläder i min garderob som äntligen får luftas.
 
Lyssnar på: Sommarprat! Lyssnade på Maja Nilsson Lindelöfs härom dagen och tyckte det var bra.
 
Jobbar med: Inget! Pga semester :) :) :)
 
Doftar: Solkräm. Fun fact: Har ingen parfym just nu utan använder endast tester jag har fått när jag har handlat på Kicks. Tycker att parfym är en så stor investering? Det är dyrt och tar aldrig slut och oftast tröttnar jag på doften.
 
Antal myggbett: Fick cirka 100 styck när vi var i Sölvesborg.
 
Bloggplaner för veckan: Bilder från vår första semestervecka!
 
Dagens aktivitet: Idag skulle vi egentligen hälsa på min mormor i Kristianstad, men både jag och Dan har blivit förkylda. Det blir därför en lugn dag hemma i Malmö. Vi ska gå en runda på stan, städa lite i lägenheten och äta korv med bröd till middag.
 
Lista helt och hållet stulen från Sandra Beijer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0