Lite från sistone: kvällspromenader, Rau och mors dag

Vad för bilder har fastnat i min mobil på sistone? Vi kikar!
 
Gjorde mig i ordning för kontoret en morgon och tänkte att rosa kan aldrig slå fel.
 
Gammal blus från MQ och jeans från Zara.
 
En fin kväll i Västra Hamnen. Ett life hack just nu är att natta Frans i vagnen och gå en kvällspromenad hela familjen. Hoppas på att göra detta mycket i sommar!
 
Har börjat uppdatera min basgarderob lite mer. & Other Stories har så fina t-shirt och linnen, tips tips.
 
En dag skulle jag och Athena äta middag ute på stan. Gjorde mig fin i jeans från KappAhl, tröja från Arket och kavaj från Sanne Alexandra.
 
Vi gick till Rau på Davidshall. Rekommenderar varmt!
 
Vi åt dumplings och nudelsoppa med tofu.
 
Till efterrätt blev det en mycket god och söt rispudding. Vi pratade länge om sommarens planer och vad vi hade missat att uppdatera varandra om. Klockan 22 var jag hemma.
 
Mer mat! En fredag åt jag lunch med min kollega Bahareh. Vi gick till Klang, hon beställde fish and chips och jag halloumisallad.
 
På kvällen var jag hemma själv med Frans medan Dan var ute med sitt jobb. Jag gjorde det enda rätta och köpte färdigmat – smörgåstårta går alltid hem hos Frasse.
 
Sen busade vi resten av kvällen och Frans ville absolut inte somna. Så till slut blev det en kvällspromenad i vagnen.
 
Lördag och vi skulle ha gäster. Kjol från Lindex och T-shirt från & Other Stories.
 
Linnea, Robin, Sara, Ivan och deras kids var hembjudna till oss på fika.
 
När vi fikat klart gick vi till Tekniska Muséet och Akvariet. Perfekt så att barnen kunde springa av sig.
 
Det var strålande väder och vi mellanlandade i Slottsparken innan vi gick hem.
 
Väl hemma hos oss åt vi middag och sedan umgicks vi tills klockan blev sent. Här har vi tvillingarna Ester och Alma.
 
På söndagen var det mors dag och jag fick sovmorgon som sig bör. På eftermiddagen var vi hembjudna till mina föräldrar för tårta.
 
Frasses mormor och morfar <3
 
Kanelbulle är inte fy skam.
 
Sen busade vi och sprang runt tills klockan närmade sig 17 och det var dags att köra hem och laga middag.
 
Och det var allt för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0