Vecka 25

 
Hej och glad tisdag!
Jag har jättemycket på jobbet och förra veckan vabbade jag en del. Nattningarna har dessutom varit riktigt jobbiga. Frans har så svårt att somna när det är såhär varmt. Men nu börjar vi hitta ett litet trick – gå en kvällspromenad så att Frans somnar i vagnen och sedan ställa vagnen på balkongen en stund. Då sover den lilla killen som en stock och får dessutom frisk luft samtidigt.
 
I alla fall, midsommarvecka! Så mysigt det ska bli med midsommarafton. Jag är så pepp! Vi kommer att fira ett lite mindre gäng i år och jag ser väldigt mycket fram emot det. Först börjar vi med att gå till församlingshemmet i Bjärred där vi picknickar och dansar runt en midsommarstång. Sedan fortsätter vi hemma hos våra kompisar Carro och Johan.
 
Ska försöka ta tag i bloggningen, men helt ärligt har jag inte orkat. Det har varit för mycket på alla håll och kanter.
 
Hoppas ni har en fin vecka, så hörs vi snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0