Vecka 26

 
Jag hade en så fin och mysig midsommarhelg. Vädret var strålande och sillen var god.
 
Vi är inne i "snart är det semester"-stressen och dagarna går i ett. Frans somnar sent på kvällarna och jag försöker natta honom i vagnen så att jag kan få någon sorts egentid samtidigt.
 
Men om två veckor kör vi till Sölvesborg och inleder fem veckors semester. Så skönt det ska bli. Planerar att bada, göra utflykter och mysa.
 
Men där är vi inte än. Först så har jag detta den här veckan:
  • Hänger på kontoret hela tre dagar den här veckan. Älskar att åka in till kontoret, men tycker också om variationen. Skönt att vara hemma någon dag då och då.

  • På onsdag ska jag och några kollegor på AW! Om det är fint väder går vi nog till L'Enotecas uteservering.

  • Träning på Brave på torsdag.

  • På lördag är vi ett litet gäng som ska på utflykt till Danmark. Det ska bli så mysigt! Är pepp på att göra saker som Frans kommer gilla. Hoppas på fint väder dock, annars blir det inte lika kul.

Dagens status annars är: Trött, varm, sugen på vin och pepp på semester.
 
Hoppas ni har haft en fin måndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0