Födelsedagsfirande på Lillies

Nu ska vi äntligen kika på mitt födelsedagsfirande förra lördagen. Jag gjorde mig festfin i lockat hår och en jumpsuit från & Other Stories.
 
Jag och ett par av mina tjejkompisar skulle ut och äta, men först var de hembjudna till mig på bubbel. Dan och Frasse fick vara med på ett hörn.
 
Till bubbel måste man ha försnacks såklart. Oliver, manchego, chips och färskostfyllda peppers. Mmm.
 
Klockan 16 ringde det på dörren! Linnéa, Sara och Athena kom.
 
Och Sös och Desirée!
 
Klockan 18 hade jag bokat bord på Lillies. Så efter förhänget tog vi bussen ner till stan. Lillies är en del av MJ's men med en mer asiatisk touch. Tanken är nog att det ska kännas som en speakeasy, vilket det verkligen gör när man kommer in.
 
Perfekt plats att fira sin födelsedag på.
 
Gänget!
 
Linnea och jag.
 
Vi alla valde sharing menu och allra först kom sashimi in.
 
Och sedan kom resten av rätterna. Jag tyckte maten var mycket god, men önskar mig en bättre presentation av rätterna. Det kändes lite stressigt, men visst det var ju lördagkväll.
 
Var mycket pepp här.
 
När jag kom tillbaka från ett toalettbesök hade gänget beställt in en födelsedagsdrink till mig. GULLISAR.
 
Happy!
 
Så åt vi efterrätt och drack upp vårt bubbel och 20.30 var det dags att bege oss vidare.
 
Vi gick till Paddy's och Ginbaren.
 
Och sen avslutade vi kvällen på Peas & Honey. Var hemma klockan 02 och var SÅ trött dagen efter. Men det var det banne mig värt. Mycket fint födelsedagshäng med några av de bästa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0