Semlor, lämning och frisörbesök

Välkommen till ett inlägg om min vardag förra veckan.
 
På tisdagen letade jag fram en skjorta i garderoben och gjorde mig redo för att åka in till kontoret.
 
Det var fettisdagen och det bjöds på semlor. Bara det är ju en anledning att åka in till kontoret!
 
Vi hade beställt veganska semlor från Leve. Jag gillade den!
 
Nu är det onsdag.
 
Hade på mig en tröja från Lindex och svarta jeans från Carlings. Råkade matcha med min kollega som såg exakt likadan ut, haha 🤷🏻‍♀️
 
Det blev torsdag och jag hade en riktigt pissig lämning på förskolan. Frans skrek hysteriskt och fast att jag vinkade glatt och gick ut så hörde jag honom genom dörren. Han skrek och skrek och det tog ett tag innan han lugnade sig. Var riktigt jobbigt och kände mig som världens sämsta person.
 
Tränade bort ångesten på Brave.
 
Vid 15.30 hämtade jag honom igen och då var han hur glad som helst såklart <3
 
På fredagen hade jag tagit semester i samband med min födelsedag. Jag och Frasse hängde hemma på förmiddagen. Drack kaffe och lekte i bollhavet.
 
Det var uselt väder och tokregnade hela dagen. Vi kom ut en liten stund men höll oss mest inne.
 
Vid 15-tiden tog Dan över och jag fick kvalitetstid på stan. Provade den här jumpsuiten på & Other Stories, men den fick snällt hänga kvar.
 
Sedan gick jag till frisören. Mmm, det var välbehövt. Lade i en nyansering som liknade min egen hårfärg så mycket som möjligt, klippte topparna och trimmade luggen.
 
Blev så nöjd!
 
På kvällen hängde jag med den här busungen. Frans trotsar rätt mycket med maten just nu, men smörgåstårta äter han tydligen. Kan man be om det på förskolan? "Smörgåstårta med räkor brukar funka finfint!" 😅
 
Så blev det lördag och det var dags att fira min födelsedag. Men mer om det i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0