Vecka 10

 
Förra veckan vabb-jobbade jag och Dan två dagar. Frans hann bli frisk lagom till helgen och på söndagkväll blev han sjuk igen. Nej men alltså. Orkar inte. Vill att vi ska kunna vara ute i det fina vädret, vill träffa kompisar och vill kunna jobba. Jag vill också att Frans ska komma in ordentligt i förskolan och lära känna sina kamrater. Det går ju sådär nu när det är sådant här hattande.
 
Så den här veckan blir lite som den blir. På onsdag ska jag i alla fall på en after work med kollegor och på lördag är tanken att vi ska hälsa på min kusin i Bromölla. Men vi får väl se! Vem vet någonting nu för tiden.
 
Just nu skiner solen här i Malmö, men imorgon ska det bli snöstorm. Allt är upp och ner just nu.
 
Hoppas att ni hade en fin helg i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0