Vecka 12

 
Nej men om man skulle vabba lite igen då.
Frans gick tre dagar på förskolan förra veckan. Onsdag till fredag. Och nu har han feber igen. Det finns ju inte så mycket att göra åt saken, men kul är det inte. Inte för honom heller såklart.
 
Men den här veckan ska nog bli rolig ändå. På onsdag är tanken att jag ska åka till Bromölla och jobba hemifrån min kusin. Vi ska äta lunch, dricka kaffe ihop och bara hålla varandra sällskap. På torsdag ska jag träna och till helgen ska jag fira Reginas födelsedag.
 
Men kanske det viktigaste av allt! Idag fyller Dan år. Hurra, hurra, hurra! Ska köpa en god bakelse och fika och fira i eftermiddag.
 
Till bloggen har jag förberett ett par inlägg, tror det eller ej. Det blir fokus på kläder och vad jag har hittat på de senaste dagarna. Ungefär som vanligt med andra ord!
 
Hoppas ni har en fin måndag.
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0