Fredagssnack

 
Det blev visst en liten bloggpaus. Det var inte helt meningen.
Vardagen och livet rullar på, men Frans har varit frisk! Det är så skönt. Jag har massor att göra på jobbet, så det känns som jag har haft tid att jobba ikapp.
 
Jag och Dan är långlediga den här helgen. Igår var vi hemma hos Dans bror med familj och idag har mina föräldrar passat Frans för första gången medan jag och Dan gick på dejt. Imorgon kommer min kusin på besök och på söndag ska vi träffa kompisar. Fullt upp med andra ord, men det är så mysigt.
 
Och någonstans där emellan ska vi njuta av vädret. Sitta på lekplatser och lapa sol medan Frans gräver i sandlådan (tills han plötsligt springer iväg, tar en leksak från ett annat barn eller börjar klättra på något som han absolut inte får).
 
Hoppas ni får en fin helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0