Kläder jag burit: mammaoutfit, randigt och dejtklänning

Nu ska vi kika på kläder!
 
En dag skulle vi till IKEA och jag ville ha på mig något mjukt och vänligt.
 
Blev då den här outfiten där jag tycker att jag ser ut som en typiskt morsa haha. Gillar det! Rosa jeans från Zara och skjortan är gammal från H&M. Sneakers från Björn Borg.
 
Det är ju vår nu! Eller sommar? Vem vet egentligen. Igår var det 22 grader varmt i Malmö och det räknas ju som sommar. Ville i alla fall klä mig i lite mer färgglatt.
 
Har också en kärlek för randigt just nu och köpte den här rödrandiga tröjan på Arket för ett tag sen. Jeansen är gamla och kommer från KappAhl.
 
Ny dag och dags att ta mig in på kontoret.
 
Det var tillräckligt varmt ute för att ha kavaj istället för jacka. Den här kommer från Mango, älskar dubbelknäppningen.
 
När jag var liten fick jag alltid höra att man inte fick blanda rosa och rött, att det skär sig. Trams! tänkte jag härom dagen och gjorde just det.
 
Tröja från Arket och byxor från Zara som sagt. Frans outfit är från Polarn och Pyret.
 
I fredags var jag och Dan på dejt i tre timmar medan mina föräldrar passade Frasse. Då måste man såklart klä upp sig.
 
Gjorde mig fin i en klänning från & Other Stories. Vi åt ramen och drack drinkar, men mer om det i ett annat inlägg.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilka fina bilder och blogg

Svar: Tack snälla!
Sofie Strandberg

2023-05-30 @ 19:05:58
URL: http://bokigamela.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0