Tesses 35-års dag

Lördagen för snart två veckor sedan gjorde jag mig fin och tog tåget upp till Bromölla. Min kusin Therese hade fyllt 35 och det skulle såklart firas! 
 
Dagen till ära hade jag en gammal kostym från Mango på mig och detta linne från MQ.
 
Klockan 17 ringde det på dörren och fyra tjejkompisar kom. Kul med tjejmiddag!
 
Det dukades fram diverse plockmat. Mmm, plockmat. Chark, räkröra, ostar, lax, västerbottenostpaj, kex, frukt osv osv.
 
Vi körde drinkkväll och alla skulle ta med sig grejer till vars en drink. Jag gjorde Limoncello Spritz, somrig och god.
 
Vid 19-tiden kom bebisen Sam hem från sina farföräldrar. Lilla gubben, så himla mysig. Tänk att Frans har varit såhär liten. Och vad sjukt att man glömmer bort det så snabbt.
 
Två av mina absoluta favoritpersoner. Tesse är min kusin men också min bästa vän. Älskar henne till döds.
 
Och ursäkta vad lätt man känner sig utanför när man är den enda som inte röker på en fest, haha.
 
Sen åt vi kladdkaka och spelade musikquiz som Tesse hade förberett. Klockan 02 var jag i säng. KUL lördag!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej, följt din blogg ett tag nu men aldrig kommenterat. Något jag tänker på jämt är att jösses vilken fantastisk klädstil du har!! Ville bara säga det :)

Svar: Men oh vad fint!! Tack snälla snälla <3
Sofie Strandberg

2023-05-11 @ 19:54:26

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0