Tre dagar i Gdansk

I tisdags i förra veckan packade jag en stor resväska och flög till Gdansk med jobbet. Det var vår första stora konferens sedan Corona och jag var så pepp.
 
Många gånger känns det som att jag jobbar med mina kompisar. Eller, jag gör ju typ det? Mina kollegor är så fina, smarta, roliga och snälla. Vilken lyx att jag har dem. I alla fall, vi köpte en flaska bubbel på Kastrup och firade in resan.
 
En flygresa på 55 minuter senare var vi framme. Hej Gdansk!
 
Vilken mysig liten stad. Det första vi gjorde var att checka in och sedan traskade vi runt i centrum.
 
När vi var tillbaka på hotellet gjorde vi oss i ordning och drack ett glas cava.
 
Sedan var det dags för middag. Jag och Regina!
 
Efter middagen var vi ett gäng som gick vidare ut till en bar. Jag var hemma i den vettiga tiden 23.00 eftersom vi skulle upp tidigt på konferens dagen efter.
 
Onsdag och redo för dagen.
 
Först hade vi lite föreläsningar och workshop, men sedan åkte vi vidare till ett ställe där vi skulle käka lunch och hänga ett par timmar. Sara och Regina var gulliga.
 
X antal timmar senare var jag tillbaka på hotellet. Jag delade rum med min kollega Emma som undrade om jag ville följa med ut och fika, men jag var så trött. Gick tillbaka till hotellet och tog en powernap.
 
För sen var det dags piffa till sig riktigt ordentligt. På kvällen hade det anordnats en stor dest med temat gala. Jag dammade av min blåa By Malina-klänning och tog på mig svarta pumps från Vagabond.
 
Emma <3 <3
 
Vi åkte buss till restaurangen vi skulle vara på och det var så fint dukat. Älskar ljusslingorna i taket.
 
Sen åt vi, det delades ut priser, vi skrattade och dansade till klockan blev alldeles ALLDELES för sent.
 
Dagen efter flög vi hem igen och jag såg ut såhär på flygplatsen. Har absolut mått bättre om vi säger så.
 
Tack mitt fina jobb för en fantastisk resa och rolig konferens. Och tack mina fina kollegor för att ni är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0