Vecka 19

 
Nu måste ju våren stanna. Idag var det 15 grader varmt i Malmö och strålande sol. Hoppas att det håller i sig. Behöver lite sol och värme nu.
 
Jag och Dan diskuterar vart vi ska resa i sommar och vi har ingen aning. Ena sekunden tänker vi Lissabon och andra Barcelona. Eller så blir det kanske något helt annat? Något ska vi hitta på i alla fall.
 
Jag håller på att kurera från min förkylning. Den tog över hela helgen och alla planer fick ställas in. I lördags gick jag inte utanför dörren förrän på eftermiddagen när vi äntligen tog en liten promenad i parken. Det är så tröttsamt att vara sjuk, hoppas verkligen att det vänder snart.
 
På fredag är Frans förskola stängd för planering, så då ska jag vara föräldraledig. Det ska bli så mysigt! Vi ska äta bullfrukost med min kompis Caroline och hennes bebis Victor. På lördag ska vi hem till Sarah och Niclas och på söndag är det familjemiddag i min brors nya lägenhet.
 
Men först har vi en jobbvecka framför oss. Håller tummarna för att Frans håller sig frisk och kan hänga på förskolan.
 
Hoppas ni har haft en bra start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0