Funnys, Ruths och Calle

Häng med på vad jag gjort på sistone! En dag var jag till exempel i Ängelholm och jobbade. Regina var också på kontoret.
 
Klockan 15 tog vi en liten kaffepaus och skvallrade. Det bästa som finns.
 
En dag var Dan på after work och jag och Frans hade egentid. Jag gjorde tomatsoppa och panerad manchego till middag.
 
Min lilla älskling. Han är så stor nu <3
 
En lördag mötte vi upp Sara, Linnéa och deras familjer på Funnys Äventyr. Frans sprang runt, runt, runt i vanlig ordning.
 
Sen var alla välkomna hem till oss på middag. Dan gjorde pasta bolognese.
 
Och sen åt alla kids lördagsgodis i soffan. ALLTSÅ!!! Gullisar <3
 
Dagen efter tog vi det lugnt och lekte med bilbanan.
 
Och så kom mormor och morfar på fika.
 
Nu är det onsdag och jag, Emma, Regina och Madde gick på frukostevent på MJ's.
 
Älskar, älskar, älskar MJ's.
 
Sen tog jag och Regina ensamlunch och pratade om livet. Tänk att jag får jobba med min bästis! Guld är det.
 
Det har varit Halloweentema på gymmet.
 
Nu är det torsdag och jag och Regina ska på after work. 
 
Vår kollega Calle skulle sluta och vi "firade av" honom med en ordentlig middag på Ruths.
 
Regina, Calle och Madde. Som vi kommer sakna dig Calle!
 
Fredagen efter jobbade jag hemma som sig bör. Dan köpte en croissant till mig och kokade kaffe, tack tack.
 
På eftermiddagen skulle jag iväg på jobbevent och fixade till mig.
 
Jag traskade bort till Slagthuset där CS-laget Godsent hade ett event.
 
På kvällen kom Magdalena och Jakob över på fredagsmys och vi åt snacks i soffan igen.
 
Fina dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0