Papis pasta, kattöron och höstmys

Nu ska vi kika på en ny vecka i mitt liv! Den börjar här en fredag. Det har nästan blivit lite av en fredagstradition att köpa pasta från Papi på Saluhallen på fredagar.
 
Typ den enda pastan Frans äter just nu. Han är rejält borskämd.
 
En söndag var vi hemma hos Dans lillebror Lars och hans sambo Lina. De bjöd på fika och Frans slängde sig över chipsskålen.
 
Sen fick han låna ett diadem från faster Lina med kattöron. Ursäkta men hur sött barn har jag inte? <3333
 
Nu är det måndag och Frans förskola hade ett Halloweenfirande. Dagen till ära var han utklädd till ett skelett.
 
Annars var det strålande väder. Den här hösten har varit otroligt fin ändå.
 
Jag och Emma drack finkaffe på Solde en lunch. Deras kaffe är otroligt gott. Rekommenderar!
 
En dag efter att jag hämtat Frans från förskolan gick vi och handlade. På vägen hem igen så brann himlen.
 
Nu är det fredag igen och jag och Emma åt lunch på Saluhallen. Ja, ni förstår ju – på Papi. Emma åt Pasta Arrabiata och jag åt gnocchi.
 
Hej Malmö du är så fin!
 
Jag hämtade Frasse lite tidigare från förskolan den här dagen och vi gick direkt till en lekplats och levde rövare.
 
På kvällen åt jag sushi, Frans fiskpinnar och Dan subway. Något för alla.
 
På lördagen skulle min familj komma hem till oss på middag. Jag klädde därför upp mig i min jumpsuit i jeans. Den är från & Other Stories om ni inte kommer ihåg :)
 
Jag och min favoritkille.
 
Vi dukade långbord och var åtta personer som skulle få plats.
 
Klockan 16 ringde det på dörren.
 
Och här är hela min familj! Förutom min lillebror Carl och hans sambo Alice som är i Stockholm. Vi bjöd i alla fall på hemgjorda vegetariska hamburgare och till efterrätt blev det paj.
 
På söndagen fick Frans feber och vi stannade inne och kurerade hela dagen.
 
Och det var en vecka i mitt liv på sistone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0