Desirées 35-års fest

Nu kommer ett inlägg med många bilder på mig, haha. Det får ni stå ut med! Det var sista helgen på min semester och vi var bjudna på en riktigt stor fest. Desirée fyllde 35 och skulle fira med buller och bång.
 
Vi hade barnvakt i form av Dans storebror Ola och hans familj. Jag tog lååång tid på mig att göra mig i ordning. Sminkade mig länge och tog på mig en favoritklänning från Adoore.
 
Två peppade personer på väg till fest!
 
Desirée hade abonnerat hela Opopoppa – en riktigt härlig pizzarestaurang på Möllan.
 
Hon hälsade alla välkomna.
 
Det bjöds på bubbel och antipasti.
 
Vi minglade.
 
Och sen var det dags att äta pizza. LÄGG AV så gott. Åt mycket kan jag säga.
 
Drack drinkar.
 
Och så hade Desirée såklart ordnat quiz!
 
Vårt lag som bestod av mig, Dan, Emma och Dag VANN. Alltså har jag vunnit något i hela mitt liv kan jag ibland undra. Blev i alla fall oerhört glad.
 
Sen drack vi espresso martinis och åt tårta. Klockan 01 var vi hemma igen. TACK Desirée för sommarens bästa fest!

Kommentarer
Postat av: Des

Åh yay!! Tack SJÄLV! ❤️ Så fin kväll!

2023-09-06 @ 23:51:40

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0