Tillbaka till vardagen, Esportsmaterialaren och 35-års fest

Hej och välkomna tillbaka till min vardag. Nu har jag rapporterat klart om min semester och är tillbaka till vardagsdokumenteringen. Som ni har längtat!! Häng med vetja.
 
Första dagen tillbaka på jobbet jobbade jag hemifrån som sig bör. Hade lunch inbokad med Pierre som också bor i Västra Hamnen. Vi gick till den indiska restaurangen Kontrast by the Sea.
 
Och sen bjöd han på finkaffe hemma hos sig. Han har blivit duktig på att göra latte-art!
 
Hade digitalt möte hemma hos min kollega Madde. Satt i hennes trädgård och drack kaffe.
 
Har försökt laga mycket matlådor här hemma. En dag gjorde jag quinoasallad med mozzarella och åt till lunch.
 
En morgon på väg till jobbet.
 
Vi var på Malmöfestivalen en kväll och åt middag. Jag åt en jättedyr majskolv som var helt OK. Fem minuter efter den här bilden togs spillde jag jättemycket fett från en varm macka på min jumpsuit. KUL VARE.
 
Har försökt att ta morgondopp innan jag börjar jobba på morgonen. Underbart har det varit!
 
Vi möblerade ju om i sovrummet och då köpte vi också nya lakan från IKEA och en ny tavla.
 
En Hilma af Klint-poster från H&M Home. 
 
Prisjakt har just nu ett samarbete med Lucas Simonsson och esportslaget Godsent där Godsent söker en Esportsmaterialare. HÄR kan ni söka jobbet. I vilket fall som helst, jag var på Godsents kontor och kikade medan de filmade.
 
Riktigt roligt!
 
En lördag var det strålande sol och jag passade på att läsa i sängen medan Frasse sov middag.
 
På eftermiddagen röjde vi runt både ute och inne.
 
Sen gjorde vi oss fina för att gå på fest! Min syster hade nämligen fyllt 35 och hade öppet hus.
 
Klockan 15.30 knackade vi på och möttes av festdekorationer, tilltugg och bubbel.
 
Frasse och Sixten tyckte det var helkul med ballonger och snacks.
 
Hej från oss!
 
Stannade till klockan 19 som de småbarnsföräldrar vi är och traskade sedan hem genom sommarstan.
 
Avslutar det här inlägget med en riktig söndagsmiddag – pasta bolognese.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0