Vecka 36

 
Den här veckan inleds med att Frans är sjuk och på torsdag åker Dan till Frankrike med sitt jobb. Vi har så många roliga saker planerade till helgen och jag vill verkligen ta vara på tiden tillsammans. Hoppas, hoppas han är frisk till fredag i alla fall.
 
Idag har Dan vabbat och jag har jobbat hemifrån – något jag absolut inte rekommenderar. Frans blir ledsen så fort jag stänger in mig i sovrummet för att ta ett möte. Han vill leka med mig hela tiden och förstår såklart inte varför jag inte kan. Så nästa gång en av oss vabbar får den andra vara på kontoret, det blir enklare så för alla parter.
 
Förutom vabbandet då? Jag har köpt en ny lampa till sovrummet! Den ser ni på första bilden och kostade 150 pix i en second hand-butik. Är mycket nöjd över detta fynd.
 
Annars håller vi oss hemma, kurerar och äter lunch i soffan. Hur resten av veckan ser ut är lite oklart just nu.
 
Hoppas ni har haft en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0