6 sommaroutfits

Kläder är alltid kul att kolla på. Såhär har jag sett ut sedan sommaren gjorde intåg!
 
Okej den här dagen var det kanske inte jättevarmt, men fyndade den här jumpsuiten i våras för 180pix på Afound. Tycker det ser ut som att jag ska på safari, och det är ju inte en helt fel look känner jag.
 
Jag och Dan var bjudna på vinlunch i Slottsträdgården för att fira att min granne Elise fyllde 35. Hade på mig en grön klänning från & Other Stories som jag köpte för två år sedan.
 
Förra veckan hade vi hej då-lunch från Regina i Helsingborg. Regina har slutat på Prisjakt och jag saknar henne enormt mycket. Tur att vi är bästisar och hörs varje dag ändå. I alla fall! Hade på mig det här gamla setet från MQ. Kommer ihåg att jag hade på mig det på min möhippa. Härliga minnen! Mina sneakers är nya och är från Superga.
 
Bjöd Elise och Joakim på en drink på vår balkong i lördags  och hade på mig den här jordgubbsröda klänningen från & Other Stories. Ni hittar den här!
 
En annan nykomling i min garderob är den här som jag fyndade på Booztlet förra veckan. Den kommer från MSCH Copenhagen och ni hittar den här.
 
Igår såg jag ut såhär när det var mycket varmt och jag hängde på kontoret. Hade en helt för varm blus på mig från Åhléns, men gillar den ändå. Kjolen är gammal och kommer från Lindex.
 
Och det var klädesuppdateringen för nu!

Kommentarer
Postat av: Minbloggochlivet.blogg.se

Så fin den vinröda kläderna är👍🏻🥰

Svar: Tack!!
Sofie Strandberg

2024-05-28 @ 19:32:01
Postat av: Magdalena Hannu

Hej!
Några år tillbaka, 2020-2021 typ har du ett inlägg med en blå klänning med små rosa blommor på dig. Den är från zara. Jag letar den ÖVERALLT för är helt förälskad i den så jag är lite framfusig och frågar om du har den kvar och om du vill sälja den?! 😊😊😊🫣🫣🫣

Svar: Hej! Jag vet inte riktigt vilken du menar, du har inte en bild? Säker att den är från Zara? :)
Sofie Strandberg

2024-05-31 @ 12:10:19
Postat av: Magdalena

Ja. Rätt säker! Haha!
Kan skicka bild, men var? Kan man skicka bild i kommentar?
Eller så kan jag kommentera det inlägget! Ser du när det kommenteras på gamla inlägg? ☺️

Svar: Jag såg din kommentar! Den är från Shein xDOch jag har kvar den! haha
Sofie Strandberg

2024-06-01 @ 11:53:27
Postat av: Maria

Snygga kläder. Tack för inspiration.

2024-06-25 @ 00:47:12
URL: http://swedenherald.se
Postat av: Maria

Snygga kläder. Tack för inspiration.

2024-06-25 @ 00:47:14
URL: http://swedenherald.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0