20 frågor.


Sofie har tråkigt och testar Dan på hur mycket han kan om henne.

Sofie : Var har jag min största leverfläck?
Dan : Ehhm...
Sofie : På magen.
Dan : Som att man lägger märke till det?
Sofie : Vad har jag på ena sidan av min rumpa?
Dan : Antagligen ett födelsemärke.
Sofie : Har du inte sett det? Oh, nästa fråga. Säg en av mina dåliga vanor.
Dan : Bloggandet.
Sofie : Att bita på naglarna.
Dan : Men du har ju så många..
Sofie : Om jag skulle få välja, vem som helst, död, levande, påhittad, vem skulle jag vilja vara då?
Dan : HON DÄR I "Sex and the city"!!
Sofie : Vem av dem?
Dan : Hon som är huvudpersonen.

Lite kan han i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahha klarade han testet? ;P

2010-04-15 @ 00:06:08
URL: http://sarawellendorph.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0