Jag är den.

Jag är den som vill bli älskad av alla, men har väldigt lätt för att döma andra. Jag är den som lätt blir rastlös, men egentligen är väldigt lat. Jag är den som nästan äter all sorts mat och om jag blir bjuden på något som jag inte tycker är gott så äter jag det ändå. Jag tar åt mig av all kritik och blir lätt ledsen om någon säger något elakt. Jag har lätt för att prata känslor och vill jag inte berätta hur jag mår så är det något som är fel. Jag är den som alltid pratar och kan lätt berätta sådant andra berättat för mig, men om det är en hemlighet så gör jag allt för att hålla den. Jag älskar att vara feminin, men hatar att se flickig ut. Jag är egentligen ganska barnslig och tror att det finns en del inom mig som aldrig kommer att växa upp. Jag kan vara allvarlig när det behövs och försöker alltid att ge de bästa råd jag kan. Att anpassa sig har aldrig varit ett problem för mig och jag älskar att vara social. Jag är den som använder ordet "älskar" lite för mycket och tycker att det finns inget mysigare än att krama människor jag tycker om.

Men jag är också den som är väldigt envis och tror alltid att jag har mer pengar än vad jag egentligen har. Den som hoppas att mitt liv skall bli som en film och behöver mer än ofta få ner fötterna på jorden. Jag är jag. Helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0