Have you ever wondered which hurts the most; saying something and wishing you had not, or saying nothing, and wishing you had?

Jag längtar till flytten. Till värmen. Till att vakna upp i vårt nya sovrum, laga frukost och äta den långsamt på vår nya balkong och upptäcka hur Lödde ser ut från den fjärde våningen. Jag vill känna mina klänningar täcka bruna, lena knän medan vi promenerar hem från affären. Jag längtar till den eventuella Stockholm-resan och den eventuella London-resan. Jag längtar efter midsommar och att få fira den med vänner jag tycker om. Endast de jag tycker om och som tycker om mig.
När man är trött på att ge av hela sig själv utan att få någonting tillbaka. Då vet man att det räcker. Någonstans förtjänar vi alla att vara glada, nöjda och lyckliga. Varför skall det vara så himla svårt att följa den gula tegelstensvägen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag var din blogg svart!! Ryck upp dig, vännen!! Puss

2011-03-15 @ 13:11:05

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0