Jag skall vara på jobbet klockan halv fyra och nu slår jag mest ihjäl tid.

Jag har tvättat mitt nyklippta hår och konstaterat att det blev för kort. Men det gör inget. Hår växer ju, det vet vi. Annars trånar jag efter klänningar på Asos samtidigt som jag klappar en hungrig Zoegas. Veronica Maggio's "Jag kommer" har jag spelat så många gånger att spotify inte låter mig spela den mer. Dumma, nya spotify. Men det gör inget. Jag hittar den någon annanstans och spelar lite till.

Sminket är påkletat, men det är inget fint väder så jag går nog inte ut idag. Jag borde egentligen diska, men det blir nog inte så. Jag skall vara på jobbet klockan halv fyra och nu slår jag mest ihjäl tid. Tänk så mycket viktigt jag egentligen kunde göra. Som att plugga körkortsteori eller städa hela lägenheten. Kanske till och med börja packa lite. Nästa vecka skall vi titta på vår nya lägenhet i Lödde. Det längtar jag till. Det, och lite till. Dan är inte hemma heller. Han jobbar morgonpass.

Nej, idag är det en helt vanlig torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0