Skrivkramp.

Jag har inte skrivit en text på länge nu.
Jag vet egentligen inte varför, det har bara blivit så.
Jag hade kunnat skriva om hur lycklig och kär jag är, eller hur fruktansvärt arg jag är på dem som sårar de finaste personerna i mitt liv. Jag kanske hade kunnat skriva att det inte gör något att det regnar, för vi ligger inne i soffan och tittar på en gammal film som är helt ny för oss. Kanske börjar jag få ångest för att skolan snart börjar, kanske är jag glad för att jag snart slipper jobba. Men mest hade jag kunnat berätta om alla kläder jag köpt och hur mitt beroende alltid växer sig större till hösten, eftersom det är då de finaste blusarna och shortsen kommer. Eller också är det bara så här livet är just nu. Inte berusande glatt men inte heller deprimerande eller ledsamt. Utan en helt vanlig vecka med fina fredagar och lördagar. Helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0