Idag hatar jag..

- Folk som ALLTID lyckas hitta fina klänningar i second hand-butiker för bara någon hundralapp. HUR?!

- När man tror att man är duktig, har skrivit två av uppgifterna på hemtentan och upptäcker sedan att man måste lyckas skriva 500 ord till på den sista uppgiften för att komma upp i önskad storlek.

- Att min näsa rinner snor och att jag inte kan snyta mig mer för att min näsa är så torr.

- Att alla serier har uppehåll nu. Kom igeeeeeen.

- Att Januari är den fattigaste månaden någonsin.

- Att jag måste stå upp inför 30 personer och sälja in någonting och Dan låter mig inte strunta i det. Oh.

Det är synd om mig idag.

Kommentarer
Postat av: M

Stackars lilla gumman!! Hoppas du är bättre idag?!

Puss och kram M

2012-01-04 @ 09:01:55

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0