När jag och Dan firade fyra år.

Den 24:e November har jag och Dan årsdag och i år firade vi fyra år tillsammans. Dock skulle jag iväg på födelsedagsmiddag den dagen och Dan skulle jobba, så istället firade vi dagen innan istället. Alltså i fredags! Tre rätters-middag var på menyn och vi dukade fint.
 
Till förrätt blev det hemlagad hummersoppa efter min pappas recept. Den blev helt okej, måste jag säga. Jag och Dan är inte så duktiga på att laga mat. Men vi gjorde så gott vi kunde.
 
Efter förrätten bytte vi presenter! Dan fick en röd fluga, ett par kalsonger, ett par strumpor och ett fodral till sin platta Nexus 7.
 
Jag fick ett jättefint halsband av Dan! Dessutom köpte han mina favoritblommor, nejlikor. Han kan ibland, min Dan.
 
Till varmrätt lagade vi tändstickspotatis, fläskfilé, sallad och två olika såser. Nam, nam! Till efterrätt blev det glass, som tyvärr inte hamnade på bild. Kvällen avslutades framför filmen "American Psycho" som är en fruktansvärt bra men konstig film, och jag somnade som vanligt i soffan.
 
Dagen efter, på vår riktiga årsdag, åt vi finfrukost framför TV:n. Sedan gjorde jag vid mig och åkte hem till Sara för lite födelsedagsfirande. Men det får ni se i nästa inlägg. Jag och Dan hade en väldigt fin kväll tillsammans i alla fall. Det är helt sjukt, hur fort tiden går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0