Hur det ligger till just nu.

- Jag har precis bokat en resa till Stockholm! Jag åker tillsammans med mina kusiner, min moster och mormor i december för att hälsa på min kusin Caroline som bor där. Resan upp kostade runt 300 kronor och resan ner kostade exakt 200. Som hittat tycker jag.
 
- Förra veckan var det ganska lugnt i skolan. Typ en mellanperiod där man egentligen inte behöver göra något, bara om man vill vara ute i god tid. Denna vecka har vi massor att göra dock. Så jag kanske skulle påbörjat några av de där sakerna förra veckan ändå. Men det är alltid lätt att vara efterklok.
 
- Jag vill läsa boken "50 shades of Grey". Måste bara ordna tid för det först.
 
- Jag är helt besatt av Desperate Housewifes just nu och är inne i den 6:e säsongen. Jag kallar det inte ens Desperate Housewifes längre. Jag säger "DH" eller bara "Desperate". Det är ju en så satans lång titel som jag säger kanske flera gånger om dagen.
 
- Jag längtar lite till jul faktiskt. Det hade varit mysigt med snö, julgransljus och adventljusstakar.

Kommentarer
Postat av: M

Ja, lite jul-stämning... Gumsi, det heter adventsljus-stakar... Puss

2012-10-12 @ 09:24:08

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0