När Dan handlar över nätet.

Alla vet att jag handlar mycket kläder över nätet. Jag beställer hem klänningar och blusar från både Asos.com och H&M. Dan däremot, han handlar inte kläder över nätet. Nej, han handlar dyrt hårvax från England och en fruktansvärt stor hårfön som jag vägrar att använda. En dag bestämde sig Dan för att beställa hem tandläkarverktyg. Japp, en liten spegel så att man kan titta bakom tänderna och en skrapa för att ta bort tandsten. De verktygen står nu i vårt badrumsskåp och har blivit använda en enda gång.
 
Jag brukar inte bli förvånad när Dan säger att han har beställt något. Innan vi blev tillsammans köpte han till och med en plattång från England, som jag numera använder varje dag. Men när jag kom hem idag och Dan berättade att han hade köpt en robotdammsugare. Då glömde jag bort både tandläkarverktyg och dyrt hårvax. En robotdammsugare?! Då är det väl ändå banne mig bättre att köpa klänningar.

Kommentarer
Postat av: M

Han har ju tröttnat på allt katthår! Detkom vi överens om igår!! :-)) Puss på dig!

2012-09-28 @ 08:42:27

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0