Oxrullader, gårdagens New Girl och Star Trek.

Idag har jag minsann lagat finmiddag bara för att vi är lediga imorgon! Eftersom vi hade ett par lövbiffar i frysen fick det idag bli oxrullader till middag.
 
Nameli nam nam.
 
Efter middagen var jag tvungen att se gårdagens New Girl en gång till. Kan inte släppa det. Bästa avsnittet någonsin. Verkligen bästa. Nu ska jag bunkra upp med vatten och lakritsgodis för vi skall banne mig titta på ett par Star Trek-filmer. Jag vet.. Som att det skulle kunna slå Star Wars liksom? Verkligen inte. Men det var min torsdagkväll!

Kommentarer
Postat av: sandra

du har inte så du kan lägga upp receptet på dina oxrullader?
//sandra

2013-01-31 @ 22:30:58
URL: http://saaaandii.blogg.se
Postat av: Sofia

från vilken sida ser du alla serier du kollar på!? vill också ha engelsk text :)

2013-02-01 @ 15:05:34
Postat av: Jenny

Åh, så gott det ser ut! mums!

2013-02-02 @ 10:59:07
Postat av: Jennie

Varifrån kollar du serier :)
Försökt hitta new girl men hittar bara säsong 1 överallt!

2013-02-02 @ 17:30:29
URL: http://www.jennieklang.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0