En ny disktrasa, griljera skinka för första gången och ett fullt kylskåp.

Här kommer lite bilder på vad jag har hittat på de senaste dagarna! Bland annat köpte jag den här urgulliga disktrasan på Hemtex. Oh, katter alltså <3
 
Sedan har jag julstökat lite till, bland annat har jag gjort ännu fler chokladdoppade cornflakes och...
 
..griljerat skinka! För första gången och allt. Vi skall nämligen ha lite julbord med vänner ikväll och då får man ju testa på att griljera julskinka.
 
Såhär fullt är vårt kylskåp just nu. Herregud. Det känns som att vi kommer äta i hundra år ungefär.
 
Så penslade jag skinkan med senap och äggula och strödde därefter på ströbröd. MEN, jag glömde att man visst skulle ha socker på också. Hur kommer den nu smaka?! Nåja, det får bli som det blir.
 
Såhär fint kan det se ut på spisen efter att man har griljerat en skinka kan jag meddela. Nu kommer snart våra gäster! Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0