Middag på Scania.

I onsdags så slutade jag praktiken klockan 17 och gick därefter till Scania i Malmö för att träffa Desirée och äta middag. På Scania har de nämligen 30% rabatt mellan klockan 17 och 18, och då får man ju passa på!
 
Istället för att köpa in en enda stor rätt så valde jag och Desirée att köpa in tre små rätter. Jag valde tacos med pulledpork, quesadillas och pommes. Des köpte samma som mig förutom pommes och tog istället friterad bläckfisk. Den där bläckfisken var förresten hur god som helst! Inte alls gummiaktig som den kan vara på vissa ställen.
 
Vi måste såklart dokumentera när vi äter sådan här fantastisk mat.
 
Så åt vi länge, länge och drack god cider och öl tills klockan plötsligt var sju och det var dags att gå hem. Det är så fint att träffa sina kompisar på ett sådant här intimt och spontant vis. Kvalitetstid behövs ibland! Och det var min fina onsdagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0