En lördag hos Desirée.

I lördags var jag hembjuden på middag hos Desirée! Hon bestämde sig för att laga trerätters middag vilket man såklart inte tackar nej till! Till förrätt hade hon gjort ugnsrostad blomkål och rödlök med fetaostkräm! Mmmm!
 
Jaana var söt fast att hon var lite sjuk.
 
Fina Louise och Amanda!
 
Jag hade på mig den här klänningen som ni kanske minns!
 
Till varmrätt bjöd Des på torsk med sås, potatismos och morötter. Otroligt gott! Jag som älskar potatismos.
 
Maten måste såklart fotograferas innan den förtärs!
 
Fina damer!
 
Så satte vi oss i vardagsrummet för att umgås innan det var dags för efterrätt.
 
Äppelpaj med massvis av vaniljsås. Sååå gott.
 
När klockan nästan var tolv tackade jag och Amanda för oss, mötte upp Helga och Helena på Grand och dansade tills klockan var halv tre. En perfekt lördagkväll om jag får säga det själv! God mat, fint sällskap och dans, det kan ju inte bli bättre.

Kommentarer
Postat av: jawna

Kvällen såg ännu roligare ut från din kamera, haha!

2014-11-17 @ 22:39:06
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Yay!! 😀

2014-11-17 @ 23:03:44

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0