Vegetarisk måndag: Bakad potatis med keso och grönsaker.

Veckans vegetariska tips är så enkelt som bakad potatis! Idag orkade jag inte göra något avancerat och jag älskar ju bakad potatis. Så jag köpte lite saker som jag tänkte kunde passa bra till.
 
Så till bakpotatisen köpte jag paprika, rödlök (som vi sedan struntade i att använda), keso och ranchdippa som jag blandade med turkisk yoghurt istället för gräddfil!
 
Det blev supergott! Lite salt, peppar och smör på det så blir det toppen!
 
En enkel vegetarisk middag! Det var veckans vegetariska tips.

Kommentarer
Postat av: J

På tal om enkelt, köp en stor bit fetaost någon gång, ekologisk tomat, färsk basilika, eko olivolja och något gott ciabattabröd. Lägg sedan osten, skivad tomat, basilika och massa olivolja i folie och in i ugnen tills allt blir varmt och gottat ihop sig. Ät brödet till. Ääälskar det!

2014-11-04 @ 17:26:40
URL: http://jawnas.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0